Zapraszamy do współpracy!!!

Drodzy Czytelnicy i miłośnicy Woli i Śródmieścia! Jeśli znacie jakieś ciekawe miejsce, zrobicie niebanalne zdjęcie zaskakującego zjawiska, odkryjecie knajpę wartą polecenia bądź macie do opisania cokolwiek związanego z życiem dzielnicy, piszcie! Nasz adres mailowy to: ogrodniczki.blog@gmail.com

Będziemy stokroć wdzięczni za wszelką pomoc i ciekawe informacje :).

wtorek, 22 marca 2011

W gąszczu obfitości

Społem 24h, przez niektórych zwane Delikatesami, przez kolejnych Sklepem na Woli, przez jeszcze innych Długim Sklepem przyzwyczaiło nas ostatnio do restrukturyzacji. Jakiś czas temu wejście zamieniło się z wyjściem i trzeba przeuczyć się, że wchodzi się lewą, a nie prawą stroną. Dojście do kas jest już tylko z jednej strony, nie tworzą się zatem dwie, ale tylko jedna kolejka. Dział cukierniczy zamienił się miejscami z działem drogeryjnym - słodycze wyszły na zewnątrz, a Domestos został wciągnięty wgłąb. 

Wydawałoby się, że to wszystko? Otóż dziś, gdy weszłam zrobić zakupy i szłam coraz głębiej i głębiej  między półki sklepowe, znalazłam się w pewnym momencie w istnym gąszczu produktów nabiałowo-spożywczych. Na lodówkach z mrożonkami stanęły białe, wysokie blaty, sięgające powyżej mojej głowy, na których postawiono wszystko to, co zastawiało dotychczas podłogę. Nad moją głową znalazły się szproty, śledzie, pasztety, paprykarze i inne konserwy.

Kolejna rzecz, do której trzeba się przyzwyczaić...

1 komentarz: